" "

מפקדת מעמול נפלה לידי פרעטצל ונראה כי לא נותרה עוד תקווה. האם ימצאו אסי וגדי דרך להציל את המצב, והאם יהיו מוכנים לשלם את המחיר?

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • חסוי
    ב' אלול תשע"ו
    לא אהבתי את הסוף
  • אלעזר יעקב
    י"ג תמוז תשע"ז
    אם צ'וצ'ו סילק את אסי וגדי ממעמול, אז איך יכול להיות שהם חוזרים בעונה 3?
    • שלמוני
      י' אב תשע"ז
      בהחלט שומה מציין את הפיטורים שלהם. הם חזרו בגלל ה'טוסט עמבה'...
  • דביר ואזנה
    י' אב תשע"ז
    וחוץ מזה אם צ'וצ'ו וריש נייהיו זקנים בפרק האחרון אז איך הם פתאום לא זקנים בעונה החדשה
    • לא משנה
      ל' סיון תשע"ח
      כי זה היה רק פרק לא קשור לעונה עצמה אלא סתם פרק שכאילו יהיה בעתיד
  • ידידיה שלום
    כ"ה אלול תשע"ח
    מתי העונה הבאה של מעמול
  • ידידיה דורי
    כ"ז אלול תשע"ח
    לאילה עורכת תוכן מתי תצא העונה הבאה של הסדרה מעמול? זאת סדרה אלופה מגניבה וכיפית.
  • מנדי בצלאל
    כ"ו אדר תש"פ
    סדרה יפה מאוד
  • סזסזס
    כ' תמוז תשע"ט
    יפההה
  • רועי
    ט' שבט תש"פ
    אחלה סרט
  • נעה המלכה
    כ"ט סיון תשפ"ד
    סדרה טובה
  • אש
    כ"ב אב תשפ"ד
    סרט מרתק ויפה
  • אליה
    י"ט תמוז תשע"ז
    אוי נכון צודק אליעזר
  • דבורה לאה אופיר
    כ"א שבט תשע"ט
    אסי וגדי רקדנים
    • טל מנשה
      ב' אייר תשפ"ו
      מי אוהב את המאכל מעמול? (אני ממש לא)
  • אוריאל בן נון
    כ"ו אב תש"פ
    הסדרה הכי טובה שהייתה
  • מנחם
    כ"ו תשרי תשפ"ד
    בשעה 3:59צוצו ממצמץ
  • נועם
    ז' ניסן תשפ"ד
    לא הבנתי אין לפרק המשך ישיר??
  • יעלוש
    ח' אלול תשע"ז
    אני חולה על אסי! משחק מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • זה אני זומזום
    כ"ב תמוז תש"פ
    אסי וגדי חכו לעונה הבאה אני יראה לכם מה זה חחחחחחח
  • למה זה מעניין אתכם
    ב' טבת תשפ"ב
    צ'וצ'ו היה יכול לחזור בזמן עם המכונה 'דור 1' ולמנוע מאסי וגדי להרוס את 'דור 2'
    • לא עינינכם
      כ"ד שבט תשפ"ד
      הם לא ידעו שיש את מכונת הזמן ''דור 1''
  • מושקי המוש
    י"ח כסלו תשפ"ג
    100מם
  • נהוראי בניטה
    י' ניסן תשע"ח
    אני שרוף על אסי
  • אוריה בוצקו
    י"ח אלול תשע"ט
    מענין
  • סוד
    י"א אייר תש"פ
    מדהים
  • לא מגלה
    י"ב אב תש"פ
    לא הם לא
  • אני חמודה
    ה' תשרי תשפ"א
    הסדרה הזאת מאלפת
  • מעריצה מספר 1
    א' כסלו תשפ"א
    אין על ערוץ מאיר דרך אגב איזה ערוץ אתם בטלוזיה??? אני לא מצליחה לראות פעם זה היה 96 אבל עכשוו זה לא עובד לי אז משהוא יכול להגיד לי??? תודה רבה!! **תשובת מערכת האתר - שלום. אנחנו כבר לא בטלוויזיה. ניתן לצפות בנו רק דרך מנוי לאתר.**
  • אילאי ברק
    י"ט שבט תשפ"ד
    אני לא מבין מה אכפת להם מרובו גדי הרי הם כבר לא סוכני מעמול?!
  • הדר
    ח' כסלו תשפ"ה
    טוב
  • הדס
    י"א חשון תשע"ח
    סדרה אלופה אין עליכם ערוץ מאיר! תודה
  • חסוי
    ח' שבט תשפ"ב
    רק אני שמתי לב שיש רק חוט אחד לפצצה?
  • נריה
    י"א כסלו תשע"ט
    מגניב
  • יצחק
    ג' שבט תשע"ט
    איזה משחק מאלף
  • חסוי
    ד' סיון תשע"ט
    מגניב
  • היגיון בריא
    כ"ב חשון תש"פ
    הם היו יכולים לחזור במכונת הזמן דור אחד כדי להחזיר את המכונה שהם הרסו
  • אלעד גרון
    ד' תמוז תש"פ
    אמורה לצאת עוד חודש עונת זומזום מה זה אומר שזה בלי אסי וגדי?
    • אסף רוטשטיין
      ב' טבת תשפ"ב
      אסי וגדי (י)היו בעונה הבאה
  • ידידיה מולאיוף
    כ"ט אב תשע"ח
    כל הכבוד לאסי שהציל את גדי
  • שהם מסודי אזולאי
    י"ז שבט תש"פ
    פרק טוב בטירוף
  • זום זום
    י' תמוז תש"פ
    אסי וגדי פשוט פחדנים
  • המלך
    ט"ו אדר ב תשפ"ד
    הסרט הכי מעניין שיש
  • מנגו
    ט"ז חשון תשפ"ה
    לילה טוב
  • לא מגלה
    י"ב טבת תשפ"ו
    לא אהבתי את הסוף