" "

הסוכן ר' מציג בפני אסי וגדי מכשיר חדיש ויוקרתי, שבשום פנים ואופן אסור להם לגעת בו ללא נוכחות מדריך. אסי אמנם לא נוגע בו, אך הוא בהחלט מעלים אותו בטעות. המכשיר נהרס והאשמה נופלת על גדי.  אם אסי יודה באשמה הוא עלול להיות מודח ממעמול. אם לא, גדי יודח. האם אסי יאמר את האמת? 

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • tyerjrtjtf
    כ"ב אב תשפ"ד
    הסדרה הכי טובה!!!!
  • א.אט
    כ"ה אב תשפ"ד
    תראו את הפרצוף של אסי הדקה 4:00
  • תהילה קדוש
    ו' טבת תש"פ
    סרט יפה מאוד
  • נועה
    א' ניסן תשפ"ג
    חחחחחה אם שמתם לב אז בהמון קטעים בפרק הזה רואים שאסי מרכיב 2 משקפיים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחה
  • דבורי משען
    ז' אב תשפ"ג
    מתי יוצא עונה חדשה?
  • ידידיה מולאיוף
    ט"ו אב תשע"ז
    ההצגה שלכם מאוד יפה
    • עדיאל
      ט"ז אב תשע"ז
      אתם עושים סרט מענין
  • מאיר מולאיוף
    ט"ו אב תשע"ז
    הסרט היה מאוד מעניין הלוואי והיו יוצאים עוד הרבה סרטים כאלה
  • מאיר מולאיוף
    ט"ז אב תשע"ז
    כיף לכם שיש לכם קסדה כל כך מגניבה
  • מיכל
    י' אייר תש"פ
    גדי זה יוגב מנוצות הזהב אבל זה ממש ממש לא עירא
  • אבי גרשוני
    ג' חשון תשפ"א
    מעמול מאוד יפה
  • סזסזס
    כ"ט שבט תש"פ
    לאילנה עורכת תוכן למטה בתקציר לפרק בטעות כתבו סוכן א' וזה בכלל סוכן ר' !!!
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      ב' אדר תש"פ
      תודה שעדכנת אותנו! בזכותך סידרנו את זה.
  • שכחתי אותו...
    ט"ז ניסן תש"פ
    מעמול זה סדרה אחת הפצציות למה אתם באמת לא ממשיכים??? וגדי הוא גם אירה מעלילות ארץ גושן וגם יוגב אח של יונתן בנוצות הזהב?
  • יהונתן האשל
    כ"ז תשרי תשפ"א
    מהמם
  • ללל
    כ"ה חשון תשפ"א
    מגניבים חחח
  • ???
    י"ז תמוז תשפ"א
    דודו
  • מאיר מולאיוף
    כ"ח אב תשע"ז
    אתם יכולים לעשות את הסרט שיעבוד לי 16 דקות
    • אילה -עורכת תוכן
      כ"ח אב תשע"ז
      שלום מאיר, בכדי לצפות בסרטים באורך מלא, עליך להיות מנוי. אם אתה מעוניין לעשות מנוי, נשמח שתדבר על כך עם הוריך, ואם הם יחליטו לעשות לך מנוי, ניתן ליצור איתנו קשר במספר הבא: 02-6461323 או במייל: moked@meirkids.co.il בהצלחה!
  • שירה
    י"ט תשרי תשע"ח
    מצחיק שהנקודה של שומה כל הזמן זזה חחחחחחחחחחח
  • נועה טייב
    כ"ג תשרי תשע"ח
    למה אתם לא ממשיכים את הסדרה?
    • נועה פרץ
      ו' ניסן תשע"ח
      נועה רק כל קיץ יוצאת סידרה חדשה
  • דוד
    כ"ד אדר תש"פ
    טוב מאוד הסרט
  • רות
    כ"ב ניסן תש"פ
    גדי בכלל לא אירה
  • סמוי
    כ"ה חשון תשפ"ו
    חחחחחחחחחחחחחח😀
  • יודי סופרנוביץ
    ד' סיון תשע"ט
    למה גדי לא עף? זה הורס שמחות!
  • אוריה קהלני
    ז' תמוז תש"פ
    מדהים! כל הכבוד! 'סחתיין' על ההשקעה... תמשיכו ותוציאו את העונה החדשה של מעמול:) מחכה! ודרך הגב, סרט מדהים:)
  • שמואוליק
    י"ב אב תשע"ח
    חבל שאתם לא ממשיכים את הסדרה
  • מני סגל
    כ"ד כסלו תש"פ
    צריך להמשיך
  • יהונתן לביא
    ו' אדר ב תשפ"ב
    לריש יש טעות אסי לא חבש את הקסדה אלא העלים אותה
  • חולונית באליטה
    ה' תשרי תשפ"ה
    וואו! סדרה מטורפת!!!!!(וגם כל השאר) פשוט מושששששששששששששששששש!!!! אין על ערוץ מאיר! אלופים פשוט!!! תודההההההההההההההההההה
  • אחינועם שלם
    ה' חשון תשע"ו
    איזה פרק מעולה לדעתי צריך להמשיך עם מעמול או לעשות סידרה דומה בשביל שהיו עוד סדרות מצחיקות כאלה
  • תפארת המלכה
    ה' חשון תשפ"ד
    סרט פצצה, 100מם ו100לף
    • שוקי
      כ"ג אלול תשפ"ד
      בדקה ארבע הפרצוף של אסי ממששש מצחיק
  • blimi
    כ' אייר תשפ"ד
    יפה