אינכם מחוברים!
אנא התחברו על מנת לצפות בתוכניות מלאות
שמשון מאוד רעב הוא רוצה כבר לאכול סנדביץ מלחם טוב. אז היום הוא הולך לעבוד במאפיה. חנן הבן של דוד האופה הולך לעזור לו לאפות לחם בריא. פת במלח היא לא מאפיה רגילה כאן אופים רק 'לחם מחמצת'. בשביל להבין מה זה? למה זה בריא יותר? ואיך עושים את זה? תצטרכו לצפות בפרק הזה של 'אבא ליום אחד'
התגובות שלכם
המלכה!
כ"ד אדר ב תשע"והודיה גואטה
כ"ו אדר ב תשע"וטוביה משה גרציק
ז' תשרי תש"פטלי לוי
ב' שבט תש"פאלקנה דדוש
כ"ה סיון תשע"חפלוניעלמוני
ג' שבט תשע"טאוריה יהונתן הגבר
כ' אלול תשע"טמעיין אלמכיאס
ט' טבת תשע"טחסוי
ט"ו שבט תשפ"אטליה
ח' אדר תשפ"בבניה
ט"ז כסלו תשפ"דמאיר מולאיוף
י"ג אב תשע"זשירה לפיד
ב' טבת תשע"חמוסי קולטון
ט"ז סיון תש"פLAY
כ' תשרי תשפ"אאביגיל שרה
י"ג תמוז תש"פחסוי
כ"ג תמוז תש"פחבדי
י"ח אלול תשפ"אחבדניקית
כ"א אדר תשפ"בשלוימי
ז' תמוז תשפ"בחני הרשקופ
כ"ט טבת תשפ"ו