" "

שמשון מאוד רעב הוא רוצה כבר לאכול סנדביץ מלחם טוב. אז היום הוא הולך לעבוד במאפיה. חנן הבן של דוד האופה הולך לעזור לו לאפות לחם בריא. פת במלח היא לא מאפיה רגילה כאן אופים רק 'לחם מחמצת'. בשביל להבין מה זה? למה זה בריא יותר? ואיך עושים את זה?  תצטרכו לצפות בפרק הזה של 'אבא ליום אחד'

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • המלכה!
    כ"ד אדר ב תשע"ו
    איזה כיף לעבוד בזה!!! זה נראה ככה! בהצלחה.
  • הודיה גואטה
    כ"ו אדר ב תשע"ו
    ואוו! מגרה בטרוף!!!!!!!!!!!!!
  • טוביה משה גרציק
    ז' תשרי תש"פ
    אלוף ונראה מאוד טעים
  • טלי לוי
    ב' שבט תש"פ
    גם לחברה שלי יש מכשרי שמע
  • אלקנה דדוש
    כ"ה סיון תשע"ח
    מעולה
  • פלוניעלמוני
    ג' שבט תשע"ט
    מתי בוחרים את שימשון
  • אוריה יהונתן הגבר
    כ' אלול תשע"ט
    חזק אחלה לחם!!!
  • מעיין אלמכיאס
    ט' טבת תשע"ט
    לאיל העורכת תוכן יש קטע בסרטון שלא שומעים בו כלום מקווה שתתפלו בזה
  • חסוי
    ט"ו שבט תשפ"א
    מגרה בטרוף
  • טליה
    ח' אדר תשפ"ב
    לדעתי שמשון היה הכי טוב בעבודה הזאת
  • בניה
    ט"ז כסלו תשפ"ד
    הוא אמר איטה במקום איסה
  • מאיר מולאיוף
    י"ג אב תשע"ז
    כיף לכם כל שבת יש לכם לחמים טובים
  • שירה לפיד
    ב' טבת תשע"ח
    כיף לך.
  • מוסי קולטון
    ט"ז סיון תש"פ
    לאילה עורכת תוכן באיזה שפה הילד מדבר כי שמשון אמר שכל היום הוא דבר רק עברית תודה רבה תעני לי מהר כי זה דחוף **תשובת מערכת האתר ואילה - לצערי אני לא יודעת.**
    • LAY
      כ' תשרי תשפ"א
      אנגלית לונדונית לדעתי זה מזכיר ממש את המבטא שלי
  • אביגיל שרה
    י"ג תמוז תש"פ
    איפה שהם עובדים זה בישוב שאני גרה
  • חסוי
    כ"ג תמוז תש"פ
    נראה לי שהוא מדבר אנגלית
  • חבדי
    י"ח אלול תשפ"א
    לאילה עורכת התוכן הילד עשה הפרשת חלה ואסור לו
    • חבדניקית
      כ"א אדר תשפ"ב
      וגם לקח מממשששש חתיכה קטנטנה
  • שלוימי
    ז' תמוז תשפ"ב
    חנן מאודדדדדדדדד חמודדדדדדדדדדדדדדדד
  • חני הרשקופ
    כ"ט טבת תשפ"ו
    איזה ילד מתוק ואיזה מבטא חמוד