אינכם מחוברים!
אנא התחברו על מנת לצפות בתוכניות מלאות
שמשון מאוד רעב הוא רוצה כבר לאכול סנדביץ מלחם טוב. אז היום הוא הולך לעבוד במאפיה. חנן הבן של דוד האופה הולך לעזור לו לאפות לחם בריא. פת במלח היא לא מאפיה רגילה כאן אופים רק 'לחם מחמצת'. בשביל להבין מה זה? למה זה בריא יותר? ואיך עושים את זה? תצטרכו לצפות בפרק הזה של 'אבא ליום אחד'
התגובות שלכם
שירה לפיד
ב' טבת תשע"חחסוי
ט"ו שבט תשפ"אשלוימי
ז' תמוז תשפ"במאיר מולאיוף
י"ג אב תשע"זטלי לוי
ב' שבט תש"פחבדי
י"ח אלול תשפ"אחבדניקית
כ"א אדר תשפ"בבניה
ט"ז כסלו תשפ"דחני הרשקופ
כ"ט טבת תשפ"ואלקנה דדוש
כ"ה סיון תשע"חפלוניעלמוני
ג' שבט תשע"טטוביה משה גרציק
ז' תשרי תש"פחסוי
כ"ג תמוז תש"פאביגיל שרה
י"ג תמוז תש"פהמלכה!
כ"ד אדר ב תשע"והודיה גואטה
כ"ו אדר ב תשע"ואוריה יהונתן הגבר
כ' אלול תשע"טטליה
ח' אדר תשפ"במעיין אלמכיאס
ט' טבת תשע"טמוסי קולטון
ט"ז סיון תש"פLAY
כ' תשרי תשפ"א