" "
תמיכה
שלחו תגובה

מעמול › איפה צביקה - פרק בונוס

ארבעים שנה אחרי פרק הסיום של מעמול, ר' וצ'וצ'ו נפגשים במחסן של הסוכנות. שם, בין נשקים סודיים מעלי אבק, הם עושים טעות אחת יותר מדי, ונאלצים לחזור לעבר כדי לצאת מהמחסן בשלום.

אולי יעניין אותך

התגובות שלכם

  • משהי
    כ"ב אדר תשע"ט
    יפהה, הצחקתם אותיי. סחטיין
  • נחמן אורי גוזלן
    ח' אלול תשע"ט
    אבל אסי וגדי השמידו את המכונת זמן
    • יעכיעמכא
      י"ח אלול תש"פ
      אולי זאת מכונה אחרת? חוץ מזה מזה משנה בכלל?
  • מיכל אוריין
    כ"ח שבט תש"פ
    אין על אסיייי
  • טליה
    י"ט תמוז תש"פ
    חחחחחח
  • אאאא
    כ"ה אדר תשפ"ד
    אני רק שאלה- לא היה עדיף פשוט שר' וצ'וצ'ו היו חוזרים 3 דקות אחורה ומזהירים את עצמם לא ללחוץ?! או שצ'וצ'ו היה חוזר ליום שבו הם המציאו את הנועלן ופשוט שואל את ר' מה הקוד?! סתם נראה לי קצת יותר הגיוני ;)
  • נעה יהל
    י"ב אלול תשע"ח
    היה בא לי את הסנדוויץ הזה שצוצו דיבר עליו
    • מישהו/יא
      ג' תמוז תש"פ
      את גרה בנתניה?
  • חיים
    י"ד תשרי תשע"ט
    100מם של ה100ממים
  • רחל כלילי
    כ"ו אב תשע"ט
    וואי סירטון פצצה!!!:-)
  • צופיה ואזנה
    י"ד אב תש"פ
    חחח קורעעע!!!!!!!!!!!!!!!!!! אחלה פרק. ממה הזקן שלהם עשוי? נראה מפחידדד.... למה קואים לו בונוס??? קיצר פרק מוווושש!!!!!!!!!!!
  • תאיר ביטון
    י"ז תשרי תשפ"ב
    סרט טוב
  • לגולאס
    ט"ו טבת תשפ"ב
    למה הם לא חזרו בזמן כמה שניות לפני שצוצו נעל את החדר
    • skz
      י"ב תמוז תשפ"ה
      אחלה שאלה....
  • יוהנתן התותח
    כ"ח שבט תשפ"ו
    זה היה טוב שבסוף
  • אלעזר יעקב
    י"ז תמוז תשע"ז
    גדי ואסי השמידו את מכונת הזמן אז איך ר' וצ'וצ'ו ראו אותה במחסן
    • שובאל פתחיה גוטמן
      כ"ו תמוז תשע"ז
      לא חסר חורים
  • חיים צבי
    י"א חשון תשע"ח
    הסרטים הפסיקו לעבוד לנו
  • מנחם
    כ"ט טבת תשפ"ב
    אם זה ארבעים שנה לאחר מכן, השנה תתי'ד!
  • רבקי
    כ"ז אב תשע"ח
    מתי תעשו תעונה החדשה של: מעמול אני מחקה לזה כמעט שנה!!!!!
  • רבקי
    כ"ז אב תשע"ח
    לאסי וטוביה יש הרבה הרבה עונות למה בשל מעמול אין כמעט אחת??
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      כ"ח אב תשע"ח
      שלום רבקי. עד עכשיו היו למעמול 3 עונות. ב'ה בעתיד אנו נשמח לעשות עונה נוספת.
  • טליה
    כ"ה כסלו תשפ"ב
    חח מצחיק
  • צביקה גרינגולד
    ג' תשרי תשע"ז
    יפפפפפפהההה!!!!!!!! אהבתי!
    • צבי גרינגולד
      ד' תשרי תשע"ז
      גם אני מאוד אהבתי!
      • צבי גרינגולד
        כ"ח אב תשע"ח
        כאילו באמת קוראים לך צבי (צביקה) גרינגולד
  • מיקה סופר
    כ"ט תמוז תשע"ז
    פרק יפה .
  • מרדכי מורביה
    א' אב תשע"ז
    ??
  • יהונתן מורד
    ז' אלול תשע"ז
    יפה
  • אף אחד
    ט' ניסן תשע"ט
    בן כמה היו ר וצוצו בפרקים הרגילים
  • טוהר
    כ"ו ניסן תשפ"א
    גם את הסרט הזה צריך לשים בתקיה של 'עצמאות' אחלה פרק עכשיו אני מבינה מאיפה המתמודדים של גדולים ידעו את כל זה חחחחחחחחחחחחחחח
  • טוהר
    כ"א אייר תשפ"א
    למה כל הסרטים של מעמול לא עובדים
    • אילה - עורכת תוכן (לשעבר)
      כ"ג אייר תשפ"א
      שלום. ממליצים לרענן ולנסות שוב. אם זה לא עוזר אז בבקשה לחצי על כפתור ה'תמיכה' שמעל הפרק. אם גם כפתור זה לא עוזר, ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.
  • פרנקל
    כ"ח כסלו תשע"ח
    תוציאו עוד עונה !!
  • עמיחי ישראל כהנא
    ט' כסלו תשפ"א
    100 עולה
  • סזסזס
    ו' כסלו תשפ"ב
    הכי מצחיק שהם אמרו יש בו קבוקים ולא אמרו יש פה מכונת זמן
  • יוני רפאלוב
    כ"ו אב תשפ"ה
    מתי יצא מעמול אני מכקה טוב 😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎🤣🤣🤣🤣🤣🤣😆😆😆😆😆😆😀😀😁😁
  • אני
    י"ט תמוז תשע"ח
    הקול של הלוחם הראשון קרע אותי מצחוקק :))
  • מעיין
    כ"א תמוז תשע"ח
    היה בא לי לראות את אסי כמפקד
  • סודי ביותר!!!
    ד' אייר תשפ"ו
    סרט פצצה!!!!!😂😁😀😆😉😊😋😎🤣😍😘🤩🤗😚😙😗🥰😆😉😁😂🤣😃😄😅😍😎😊😉😆😆🥱😴😛😝🤐🥱😌😒🙃
  • אלעזר יעקב
    י"ג אייר תשע"ז
    איך בא לי שיצא עוד עונה ערוץ מאיר אתם פצצה
    • שמיל
      כ"ט תמוז תשפ"ה
      מה עם פרצל 🥨
  • הודיה לוי
    י"ז אלול תש"פ
    אהבתי כזה הם זקנים וכיאלו איך יכול להיות שאסי הוא מפקד קדי צריך להיות וצוצו ור אמרו שהם עדיין סוכני מעמול תעשו לזה סוף ערוץ מאיר
  • שניצלל
    י"ג אב תשפ"ה
    איזה בסה אין לי קליטה